Everything.
Right where
you need it.

Dacă îți place liniștea și vrei să ai o vacanță liniștită, atunci Hotel Mercur este o alegere naturală pentru tine.

Situat în stațiunea Eforie Sud, Hotel Mercur este foarte aproape de plajă, la nici o sută de metri. Pe lângă avantajul de a fi la malul mării, te vei bucura de tot confortul cazării: camere dotate cu aer condiționat, Wi-Fi gratuit, televizor cu ecran plat, parcare gratuită și acces pe terasă și în grădină.

Hotelul clasificat cu 3 stele, este ideal pentru familii având în structura lui și apartamente cu 2 dormitoare sau camere cvadruple cu două paturi duble.

Recepția este deschisă non stop, iar personalul nostru vă poate răspunde la toate întrebările în română sau în engleză.

1
2
3

Stimați oaspeți,

    Pentru că ne dorim ca vizita dumneavoastră în locația noastră să devină o experiență cât mai plăcută, vă rugăm să respectați următoarele reguli:

  • Aceasta se poate face direct pe site-ul nostru sau pe Booking.com, pe adresa de e-mail rezervari@hotelmercur.ro sau la numărul de telefon 0725.825.829
  • De altfel cazarea se poate face la recepție, prezentând actul de identitate pentru înregistrarea electronic destinată oaspeților, completand toate documentele conform legii, pentru a se elibera cheia/cartela de acces aferentă camerei rezervate.
  • Rezervările  negarantate vor fi retinute pana la ora 16:00 (ora locala) din ziua sosirii și eliberate automat dupa această oră, cu excepția în care a fost facută o plată anticipată sau, în momentul rezervării s-a specificat că este vorba despre “late check-in”.
  • În cazul în care există o plată anticipată iar clientul nu se prezintă, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți de cazare și a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.
  • Orice anulare de rezervare a cazării se va trimite în scris pe adresa de e-mail sau se va comunica telephonic la numarul 0725.825.829 , cu pâna la 7 zile de data ceckin-ului.

Tarifele Hotelului Mercur,pentru cazare, diferă în funcție de tipul de cameră pentru care optați, de numarul de persoane care urmează să fie cazate în camera.

Plata serviciilor se poate face cu numerar (RON), card sau transfer bancar.
În cazul în care nu există deja un contract încheiat, vă informăm că plata serviciilor se face la check-in, cu numerar sau card.

Primirea camerei (check-in) se poate face începand cu ora 14.

Eliberarea camerei (check-out) se face înainte de ora 12.

În cazul în care, în prima zi de sejur, se solicită camera înainte de ora 14, se va onora solicitarea, în limita disponibilității, fără a se percepe o taxa suplimentară.

In ziua plecării, dacă eliberarea camerei se face după ora 12, se va aplica o taxa suplimentară de 50% din contravaloarea nopții de cazare pentru intervalul 12:00-15:00, 75% din contravaloarea nopții de cazare pentru intervalul 15:00-18:00 și 100% contravaloarea nopții de cazare, dacă se depășește ora 18.

Clienții care eliberează camera pana la ora 12 pot lasa bagajele la recepție, într-un spațiu adecvat acestui serviciu, pentru un interval de 4 ore, fără costuri suplimentare.

Persoanele care vin în vizită trebuie să fie anunțate la recepție.

Puteți primi oaspeți în camera dumneavoastră în intervalul orar 10-18, fără costuri suplimentare.

În cazul în care oaspeții dumneavoastră rămân în cameră după ora 18, aceștia trebuie să se înregistreze la recepție prin completarea fișei de cazare și să achite diferența de tarif.

Animalele de companie, indiferent de talie, mică sau mare, nu sunt acceptate în incinta hotelului.

Hotelul Mercur dispune de parcare proprie, supravegheată de camere de luat vederi. Locurile de parcare sunt puse la dispoziția clienților hotelului în mod gratuit, în limita locurilor disponibile.

Deși luăm toate măsurile de siguranță, nu ne asumăm răspunderea în caz de furt sau daune asupra autoturismelor parcate pe suprafața proprietății noastre. Pentru evitarea neplăcerilor de acest gen vă rugăm să nu lasați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Locația noastră nu își asumă nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta Hotel Mercur.

Recomandăm clienților noștri să depoziteze bunurile de valoarea în seiful existent la recepție.

Hotelul Mercur are dreptul de a selecta clienții.

Oaspeții noștri au obligația de a se conforma uzanțelor hoteliere. Aceștia trebuie să respecte liniștea în hotel, terasă, parcare și normele de conviețuire socială și morală.

Hotelul Mercur își rezervă dreptul de a refuza cazarea clienților aflați în stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți oaspeți.

All Inclusive

We provide the best value to our customers by continuously refining our processes and cost structure.

Încă mai stați pe gânduri?

Rezervați din timp vacanța dorită pentru a evita inconfortul de a nu mai gasii camera disponibilă!