Hotel Services
Sala conferinta
Disponibilitate zilnic 11:00 – 22:00
Poate gazdui evenimente cu o tematica variata: conferinte, seminarii, conferinte de presa, sedinte, training-uri, teambuilding-uri, lansari de produse, receptii.
Dotari sala conferinte
- Internet de mare viteza (wireless)
- Echipament audio-video ( videopropiector, sonorizare, microfoane wireless )
- Lumina naturala
- O echipa pentru suport si asistenta.
Internet Access
Wireless de mare viteza
Hotelul oferă acces la internet wireless în întreaga proprietate, inclusiv în toate camerele, bar, terasa și chiar în sala de mese. Aceasta înseamnă că oaspeții pot rămâne cu ușurință conectați la internet și la dispozitivele lor, indiferent de locul în care se află.
*Accesul la internet este gratuit
Recepție
Personalul de la se va asigura că veți avea parte ședere plăcută și confortabilă și vă va oferi o gamă de servicii care să susțină acest obiectiv.
Servicii:
- Asistență la recepție
- Cereri de întreținere
- Facturare și plată
- Servicii de concierge
- Gestionarea bagajelor lăsate la recepție
Bar si terasa
Comfort for our younger guests
La bar, oaspeții pot alege dintr-o varietate de băuturi alcoolice și nealcoolice, inclusiv bere, vin, cocktailuri și băuturi răcoritoare. Meniul poate include, de asemenea, băuturi de specialitate sau cocktail-uri care sunt exclusiv pentru hotel sau bar în sine.
Una dintre atracțiile principale ale barului este terasa, unde aveți posibilitatea de a vă bucura de cafea dimineața în timp ce citiți o carte sau poate de o sticla de vin seara împreună cu partenera(ul).
Mic dejun
Un mic dejun tip bufet suedez este o modalitate populară de a începe ziua.
Am ales acest tip de mic dejun pentru ca unul dintre caracteristicile acestuia este accentul pus pe ingredientele sănătoase și proaspete. Multe dintre articolele din bufet sunt făcute de la zero in ziua respectivă, iar mezelurile sunt comandate din 3 în 3 zile pentru a-și păstra prospețimea și gustul.
Program de servire:
Zilnic între 08:00 – 10:00
Check-in online
Există mai multe motive pentru care clienții ar trebui să facă check-in online și nu la recepție. Iată câteva:
Economisiți timp: înregistrându-se online, clienții pot economisi timp evitând cozile lungi la recepție. Acest lucru este deosebit de important în perioadele de vârf, când multe persoane fac check-in în același timp.
Înregistrarea fără contact: Odată cu pandemia COVID-19 în curs, înregistrarea fără contact devine din ce în ce mai importantă. Prin finalizarea procesului de check-in online, clienții își pot minimiza contactul cu personalul și pot reduce riscul de transmitere.
În general, check-in-ul online oferă clienților o experiență mai simplificată și mai convenabilă, economisind timp și oferind mai multă flexibilitate, precizie și siguranță.
Transport
Hotelul nostru oferă un serviciu de transport convenabil și de încredere de la gara din Eforie Sud la hotel. La sosirea în gară, oaspeții noștri vor fi întâmpinați de un șofer prietenos și profesionist care îi va ajuta cu bagajele și îi va însoți până la vehiculul nostru confortabil și bine întreținut.
La hotelul nostru, suntem foarte mândri de angajamentul nostru de a oferi servicii excepționale oaspeților noștri. Serviciul nostru de transport nu face excepție și ne străduim să ne asigurăm că fiecare călătorie este o experiență plăcută și memorabilă.